diplomski rad
Hidraulička analiza i model Vranskog jezera za postojeće i projektirano stanje u dvije varijante
diplomski rad

Radanović, Sanja
Sveučilište u Splitu
Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije
Katedra za hidromehaniku i hidrauliku

Citirajte ovaj rad

Radanović, S. (2020). Hidraulička analiza i model Vranskog jezera za postojeće i projektirano stanje u dvije varijante : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:526738

Radanović, Sanja. "Hidraulička analiza i model Vranskog jezera za postojeće i projektirano stanje u dvije varijante : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:526738

Radanović, Sanja. "Hidraulička analiza i model Vranskog jezera za postojeće i projektirano stanje u dvije varijante : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:526738

Radanović, S. (2020). 'Hidraulička analiza i model Vranskog jezera za postojeće i projektirano stanje u dvije varijante : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:526738

Radanović S. Hidraulička analiza i model Vranskog jezera za postojeće i projektirano stanje u dvije varijante : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:526738

S. Radanović, "Hidraulička analiza i model Vranskog jezera za postojeće i projektirano stanje u dvije varijante : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:526738

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.