prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno
diplomski rad

Pavić, Branimir
University of Split
Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy
Department of Transportation Engineering

Cite this document

Pavić, B. (2020). Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:484532

Pavić, Branimir. "Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:484532

Pavić, Branimir. "Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:484532

Pavić, B. (2020). 'Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:484532

Pavić B. Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy; 2020 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:484532

B. Pavić, "Utjecaj pješaka na kapacitet traka za desno skretanje te traka za pravo i desno : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:123:484532

Please login to the repository to save this object to your list.